استیک ران Round چیست ؟

استیک ران Round چیست ؟

استیک ران Round چیست ؟

استیک ران برشی از پاهای عقب گوشت گاو یا گوساله هست ، این قسمت به خاطر تحرک زیاد حیوان دارای عضلات کم چرب هست و گوشت سفت تری دارد به رگه های چربی درون تصویر نگاه کنید کاملا مشخص هست چقدر این برش گوشت کم چرب هست. پخت این قسمت از گوشت باید به آرامی باشه تا گوشت کم کم نرم بشه و استیک لذیذی داشته باشید. 

 

216-2 

چطوری استیک ران بخرم ؟

خرید استیک از قصابی شاید کار کمی مشکلی باشه ولی توی فروشگاه های زنجیره ای و یا بعضی قصابی ها برش های استیک وجود داره که شاید اسم های متفاوتی براش بذارند اما شما می تونید برش گوشت را با این تصاویر مقایسه کنید و هر چقدر شبیه تر باشه انتخاب درستی انجام دادین البته اگه بخواهید از قصابی استیک بخرید باید بگم کار غیر ممکنی هم نیست تقریبا تمام قصابی ها برش های گوشت رو می شناسند و اگه این تصاویر رو بهشون نشون بدین متوجه میشن چه قسمتی از گوشت را نیاز دارید فقط پیشنهاد میدم برای خرید استیک صبح ها به قصابی برید چون بیشتر گوشت برای چرخ کرده و خورشتی استفاده میشه ممکنه قسمت های خوب رو تموم کنند.

 

216-1

 

چطوری استیک ران را برای بلند مدت نگه دارم ؟

اگه روزی که استیک را خریدید و نخواستید این استیک رو درست کنید . می تونید در صورتی که بسته بندی کاملا پوشیده هست تا 3 روز گوشت استیک رو در یخچال نگه داری کنید و اگه مدت بیشتری می خواهید ازش نگه داری کنید می تونید تا 6 ماه فریز کنید بعد از یخ زدایی موقع پخت تغییری نمیکنه فقط مهمه که برای یخ زدایی از قرار دادن گوشت در آب گرم استفاده نکنید یا از ماکروویو استفاده کنید و یا از شب قبل در یخچال بگذارید و یا در دمای محیط بگذارید تا یخ زدایی بشه.

 

 

  • 360 دقیقه
  • 8 نفر
  • 15 دقیقه

روش پخت خوراک استیک گوساله با فلفل دلمه ای ، که ترکیبی خوشمزه از نوارهای استیک و فلفل دلمه ای در یک مخلوط سس خوشمزه با الهام از غذاهای آسیایی می باشد. این غذای راحت ، فوق العاده خوش طعم می باشد و مناسب برای یک شام خانوادگی روزمره است. این روش پخت

  • 20 دقیقه
  • 2 نفر
  • 10 دقیقه

استیک فلفل (Steak au Poivre) یک دستور پخت کلاسیک استیک فرانسوی است که به شما یک استیک با رویه کاملا پخته شده که پوشیده شده از فلفل سیاه خورد شده است و همراه با سس خامه ای غلیظ و طعم دار سرو می شود. 

برای درست کردن این استیک شما می توا

  • 10 دقیقه
  • 2 نفر
  • 10 دقیقه

طرز تهیه استیک ران گاو با لیمو و ادویه یک دستور العمل فوق العاده از ترکیب ادویه هایی با طعم های کوبا است که بابد تکه های استیک قبل از کباب کردن یا سرخ کردن برای 30 دقیقه در آب لیموترش و ادویه جات بماند تا مزه دار بشه. می تونید این استیک رو با سیب

آخرین دستور پخت ها